EVEN THE BEST FALL DOWN SOMETIMES

Nu blev jag sådär deppig igen. jag som hade bestämt mig för att vara glad 24/7. ÅÅÅÅH. sitter här i gråtposition och varvar gråt med några leenden, har nämligen besökt www.bestofblocket.se , en sjukt klockren sida som är värt ett besök. det är när man besöker dessa sidor som man börjar uppskatta sig själv. "jag kan iallafall stava"

nu deppar jag ner mig med en kopp te, min katt gösta och desperate housewives. 
 

ps. imorgon ska jag på fest med kycklinggult hår... fan,... nu började jag lipa igen. ds.


Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

**



Jaaa, visst är det uuunderbart !! Älskar det !:O TAck för dina superfina ord , det gjorde mig asglad :)!!! KRAM!

2010-02-26 @ 00:44:13
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Postat av: ketty

haha, näädå så vart det inte som tur va :)

2010-02-26 @ 09:44:16
URL: http://kajthy.blogg.se/

Vad vill du?

Namn:
Är du lat? Klicka här!

Epostadressen:

Din kära hemsida som jag lovar att besöka:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0