FYRA KAFFEKOPPAR SENARE...

I MADE IT! 2 timmars intensivt plugg. ibland är man bara så sjukligt grym att man bara vill krama sig själv. det är precis vad jag gör just nu, vrider armarna omkring mig själv.

nu suktar jag efter lite snygga kläder. det var fan månader sen jag shoppade. vilket är ganska logiskt eftersom min plånbok EKAR som in i helvete. ropar jag "ey yo" får man typ tjugo svar. om ni fattar vad jag menar.

Prica Ballet Dress SEK 249, Serious Sally by Rut m.fl. - NELLY.COM
249 spänn, nelly.se



Farve Tunic SEK 599, Saint Tropez - NELLY.COM
denna klänning, sommar, uteservering och härligt sällskap likamed fantastiskt

Kommentarer
Postat av: MOLLIE

Satt ochså och pluggade i 2 timmar, fast igår... Jag trodde jag skulle dör efterråt 8D

2010-02-26 @ 18:22:30
URL: http://eillom.blogg.se/

Vad vill du?

Namn:
Är du lat? Klicka här!

Epostadressen:

Din kära hemsida som jag lovar att besöka:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0