hej och hå

Ohhhhhhkej. nu börjar livet trappas ner lite igen här va... fredagen var aningen dimmig. jävlar alltså. men en bra kväll. fast jag ska nog aldrig dricka igen... även om jag säger det varje gång. grejen är den att när jag dricker varannan vatten är jag ganska överdrivet social, men när jag skippar vattnet blir jag JOBBIGT social. verkligen jättejobbigt social.

den här dagen tillbringades i jönköping. shopping, bla lite bokrea-fynd, en vrålsnygg trasmatta (hur gammal är jag egentligen?! stickning och trasmattor), ikeanödvändigt osv osv.

åt väääärldens godaste mat och stressade sedan iväg till konserthuset för att se underbara jonas gardell. fyfan vilken härlig bög. love him! han varvade allvar med humor och var ett med publiken. 5 av 5 toast alltså..

nu ska jag borsta tänderna och sedan krypa ner i sängen för att ge er lite bilder. pusssss

Kommentarer

Vad vill du?

Namn:
Är du lat? Klicka här!

Epostadressen:

Din kära hemsida som jag lovar att besöka:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0