JA, DU ORKAR LÄSA DETTA INLÄGG OCH SKRIVA "JAG LIDER MED DIG"

jag har en jävligt bra plan. den är så bra att "jävligt" var jävligt behövligt ord för att få ett starkare uttryck.

jag ska alldeles strax gå ut och ställa mig under alla dessa farligt långa/stora istappar. där tänker jag stå till istapparna faller rakt i huvudet på mig (om detta inte sker får vi gå över till plan b - pappa skjuter ner en istapp) för att göra ett stort jack i huvudet. jag åker till sjukan och de måste sy ihop huvudet, för att det ska bli lättare rakar de av mig håret. jag får då en subventionerad peruk att ha tills att mitt hår växer ut.

vad tycker ni?

ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHH. förstår ni vad som hänt eller?!??!!? iqbefriade, puckade, dumma, omöjligt smarta annie kerstin nilsson "goes wild" som jag så fint kallar det:

jag blekte mitt hår hemma.
efter flera års färgande hos frisör blekte jag mitt hår hemma.
jag satt i källaren hos my och blekte mitt hår hemma.
jag blekte mitt hår hemma med ultrablond färg.
jag blekte mitt hår hemma med ultrablond färg som tydligen inte skulle användas om man redan blonderat sitt hår
jag blekte mitt hår hemma med ultrablond färg som gjorde att jag fick en allergisk chock.

"jäklar annie.... *tystnad*"
"VAD?!?!?!!? VAD ÄR DET MY!?!?!?!?!?!?!?!?!?"
"eh... det här ser fan inte bra ut"
"JAG VISSTE ATT DET SKULLE BLI GULT!"
"eh, det var faktiskt inte det jag menade. grejen är den att du är helt rödprickig i hela huvudet. fast ditt hår är jäkligt gult också"


så jäkla epic fail.

jag har varit hemma hela lovet, men resten av lovet ska jag bli sociala tjejen och typ vistas bland människor 24/7. VARFÖR händer detta nu!??!?!?

skänk mig snygga mössor, please.


säg ingenting. jag vet att det är gult. FYFAN. bilden är rättvis. mitt hår och min hud har samma färg. life sucks big time


silverschampoo är min bästa vän. jag färgade ansiktet med ser ni.


den listan är en passande lista idag.



kommer uppdatera mer idag, så so long



Kommentarer
Postat av: Emmelist

hehe ja mitt blev också katastrof :(( blev det bättre för dig med silverschampot?

2010-02-24 @ 22:48:35
URL: http://emmelist.blogg.se/

Vad vill du?

Namn:
Är du lat? Klicka här!

Epostadressen:

Din kära hemsida som jag lovar att besöka:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0