LIVET ÄR INTE LÄTT

JAG OCH MIN MSN ÄR ABSOLUT INTE BÄSTA VÄNNER IDAG! fyfan!!!!!!! om jag över huvud taget är inloggad på min jäkla skit-msn är jag alltid visad som offline. jag är den där asociala typen som bara snackar med dom jag verkligen vill prata med. (inte för att någon skulle skriva tilll mig om jag loggar in, men ähhh. skit samma, det låter bra iaf) 

just idag vill jag dock logga in på grund av flera skäl. MEN NEJ! NEJ! då straffas jag igen!!!!!!! då ska min msn jävlas med mig och fråga om "jag verkligen är ansluten till internet". VAD I HELVETE!?!?!?!?!? sure, jag är inte världens hightech-människa, och jag må vara blond. men inte ens jag är så iqbefriad. (IQ är sjukt underbart att säga. jag älskar verkligen att uttala bokstaven q. q. q. q. q. q.) jag vill logga in på min msn..

väck mig ur denna onda dröm, typ.


Kommentarer

Vad vill du?

Namn:
Är du lat? Klicka här!

Epostadressen:

Din kära hemsida som jag lovar att besöka:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0