MIN KÄRLEK TILL SOVMORGON ÄR TOTAL

okej, det var längesen jag var så här stolt över mig själv faktiskt. hur lyckades jag komma upp klockan tio egentligen? för mig är det helt otroligt sjukt superduperkanonomöjligt att vakna av alarmet när jag vet att jag kan ha sovmorgon.  (och med sovmorgon menar jag 12) fråga min kära mamma, hon kan intyga hur hysterisk jag blir när någon avbryter mig i min sovmorgon. den stackaren blir nämligen utvald till min personliga väckarklocka ibland, hon kommer typ ut ur mitt rum blåslagen.

idag, 24 februari 2010 är kanske en vändning i mitt liv? idag, 24 februari 2010 kanske är dagen då jag slutar sitta vid datorn, börjar plugga och blir världens snällaste människa?


lurar i öronen & en rosa resväska - mer annie nilsson kan det faktiskt inte bli.

Kommentarer

Vad vill du?

Namn:
Är du lat? Klicka här!

Epostadressen:

Din kära hemsida som jag lovar att besöka:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0