MUSIK ÄR LIVET, PÅ TAL OM INGENTING ALLS

Humöret har åkt upp några centimeter! Från att vara vid tårna är det nu vid magen typ. Perfect! Och jag känner att det resterande lovet kommer bli så jävla perfect!!! love it.

imårrrn: imorgon är det släktens dag, typ.. då är det dags att ha en heldag med de tre M:en (mamma,mormor,moster) vi börjar med att vara ute och bara ha det underbart för att sedan avsluta dagen med trerätters middag och symöte, (skratta ni!! om ni bara visste att mina stora passioner här i livet är stickning och korsord...) däremellan ska vi även ha lite kvalitetstid och åka till ica tillsammans. haha.. 

fredag: antagligen åka slalom i hestra med pappa, om inte blir det ett besök hos min 4-åriga favorittjej stina. kvällen avslutas med FEST med stora bokstäver

lördag: hej och hå, jag kommer må sååå jävla bra idag. upp klockan sju för att åka till jönköping och (fönster)shoppa. därefter blir det jonas gardell i konserthuset!

söndag: dagens sista lov, eller lovets sista dag kanske.. umgås med min syster, TRÄNA TRÄNA TRÄNA, måste nog plugga (skulle man kunna skriva ett ord med mindre bokstäver skulle jag definitivt förminskat det ordet), åka hem till min fantastiska lägenhet..


S C O R E kallas det här.





puss






Kommentarer

Vad vill du?

Namn:
Är du lat? Klicka här!

Epostadressen:

Din kära hemsida som jag lovar att besöka:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0