snyggggggga

Ur&penn har aldrig varit min favoritaffär. deras eviga reor och små butiker gör mig galen! däremot bor dessa vrålsnygga klockor i alla ur&penn-butiker för tillfället. jag är helt förälskad och skulle offra min högra hand för att  ha klockorna i alla olika färger. jag har dock räknat ut att det skulle kosta mer än 6000 spänn. ovärt kanske...

men en vit är iallafall min, snart. min kära mormor har nämligen köpt en till mig i födelsedagspresent! hon bad mig glömma detta tills min 17-årsdag den 24 mars. vi får väl se hur det går med det.



utan stenar (de översta): 498 spänn
med stenar (de understa): 598 spänn


Kommentarer
Postat av: Maria

Håller bara med! Gillar också den vita! :)

2010-03-04 @ 11:54:31
URL: http://www.glawe.se/blogg

Vad vill du?

Namn:
Är du lat? Klicka här!

Epostadressen:

Din kära hemsida som jag lovar att besöka:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0