SOMMAR

Men neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej jag har inte pluggat. jag fastnade framför desperate housewives. men det är förhelvete överskattat att plugga. det är bättre att visa lärarna hur duktig man är på lektionerna. eh... eller.... elller... eller hur? 
 
nu fungerar mitt externa minne, så vi fortsätter med sommaren 2008..













okej. det är ganska jobbigt att lägga in bilder.... eh.. vi kan väl säga att jag inte har några fler än dessa? och ni kanske undrar varför det inte blir några sommaren  2009-bilder? då ställer jag frågan: hur brun tror ni man är en sommar då man jobbar 24/7? nej. just det. synd att det inte syns hur rik man är på bilder, då skulle jag definitivt tagit 2009-bilderna.

nu ska jag ladda inför beach 2010. hej motionscykeln.


Kommentarer

Vad vill du?

Namn:
Är du lat? Klicka här!

Epostadressen:

Din kära hemsida som jag lovar att besöka:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0